вторник, 6 января 2015 г.

Oameni..

   Am primit in viata mea oameni ce mi'au daruit experienta. Oameni ce m'au invatat sa iubesc si oameni ce m'au invatat sa ma simt iubita. Le multumesc tuturor celor ce au facut macar vre'un pas in viata mea, pentru ca fiecare din ei m'a invatat sa fiu asa cum sunt la moment.
   Au fost oameni care m'au invatat ce inseamna sa fii tradat, oameni ce mi'au demonstrat ce inseamna suferinta, oameni ce m'au facut sa iubesc si sa ma simt iubita, oameni ce mi'au daruit zimbete si momente frumoase, oameni ce m'au facut fericita, oameni ce au fost si imi sunt alaturi cind imi e greu, oameni ce ma stiu asa cum sunt, oameni in care am incredere, oameni ce ma telefoneaza fara motiv, oameni ce vin ca sa'mi daruie imbratisari, oameni ce m'au lasat in singuratate, oameni de care imi e dor, oameni care stiu realitatea mea, oameni pentru care traiesc.
   Nu regret ca unii au fost doar o aparenta in viata mea, pentru ca sunt oameni ce nu merita timpul meu, atentia mea sau vre'un oarecare efort din partea mea pentru ei. Am primit pe toti, pentru ca fiecare mi'a daruit experienta, dar am lasat doar pe cei mai deosebiti pentru ca ei imi sunt prezentul si alaturi de ei imi vad viitorul.
                                                                                                 "Sufletul"

Комментариев нет:

Отправить комментарий