понедельник, 29 декабря 2014 г.

Falşi"

   Imi pare rau ca traim intr'o societate unde conteaza parerea celor din jur mai mult decit propria fericire; unde oamenii sunt falsi si incearca sa para cineva cine defapt nu sunt; unde nu exista incredere, sentimente si permanenta; unde nimeni nu are personalitate, toti par atit de identici, incit reusesc sa ma convinga ca traiesc intr'o societate unde e ok cind nimeni nu doreste nimic, toti vor iubiti, fara sa daruiasca iubire, vor fericire, dar nu shtiu a zimbi, vor sa fie diferiti si totusi se comporta ca si toti: prea lenesi, prea iritati, prea obositi, prea prefacuti, prea obsedati de tot ce e la moda (merg in transport cu castile in urechi si nici nu observa cum un copil ii zimbeste dulce); unde am renuntat sa citim carti, nimeni nu mai are timp pentru a deschide o carte si sa incerce sa citeasca (imi place sa citesc, sincer ceva timp in urma si eu citeam mai rar, dar am inteles ca timpul nu merita pierdut in zadar si trebuie sa pretuim fiecare clipa traita, mai bine sa citim o carte, sa privim un film ce merita privit, decit sa stam pe retelele de socializare si sa discutam cu persoanele care defapt nici nu le cunoastem, discutam stupiditati si ne pierdem in minciuni, create de noi insine); unde libertatea defapt inseamna multa-multa distractie, bautura si droguri; unde prea mult conteaza virsta si nimanui nu'i pasa de sentimente si dureri; si as mai putea mult sa continui, dar nu are rost, totul se uita si nimeni nu realizeaza nimic, se pierde totul intr'un abis, in abisul gindurilor mele neintelese de ceilalti. Imi pare rau ca oamenii sunt astfel, ca'i judeca pe cei ce ii inconjoara indiferent de stiu sau nu adevarul, nimanui defapt nu'i pasa de viata cuiva, pur si simplu e prea plictisitor fara judecati. Trebuie sa fim fericiti, indiferent de parearea celor din jur, deoarece e prea multa invidie si rautate in ei pentru a accepta cuvintele lor, sunt doar niste pareri, trebuie sa le ascultam din politete, dar nu si sa le urmam. E viata fiecarui din noi si noi singuri hotarim cum sa fie ea...
"Sufletul"

Комментариев нет:

Отправить комментарий